Download Map : http://www.thaicyberupload.com/get/gMKxh48oxa

Download Map Mirror Getdota.com : http://www.getdota.com/





* Fixed a bug with Spirit Bear's Return
Spirit Bear would sometimes not have the Return ability active after it respawns until an enemy hero hits it.

* แก้ไข บัคที่เกิดจากสกิล Spirit Bear's Return
แก้ไขเรื่องในบางครั้งที่สกิล Return ของ Spirit Bear จะไม่ทำงาน ภายหลังจากการเกิดใหม่ของ Spirit Bear สกิลจะทำงานก็ต่อเมื่อ ศัตรู ถูกโจมตี





* Fixed a major bug with Firefly whenever there were no observers in the game
* แก้ไข Bug ที่เกี่ยวกับสกิล Firefly ที่มีผลทำให้ Observers มองไม่เห็นในเกมส์







Axe
- Base HP regeneration from 1 to 1.25
- ค่า RegenHP เริ่มต้น เพิ่มจาก 1 เป็น 1.25

Bane Elemental
- Enfeeble manacost rescaled from 125 to 95/105/115/125
- Enfeeble ปรับ MP ที่ใช้จาก 125 เป็น 95/105/115/125

Bristleback
- Quill Spray is no longer blocked by Vanguard, Stout Shield, etc
- Quill Spray ไม่โดนบล็อคจากไอเทมที่บล็อค Damage อย่าง Vanguard, Stout Shield, etc

Centaur Warchief
- Return base damage increased from 10 to 16
- ความเสียหายเริ่มต้นของสกิล Return เพิ่มจาก 10 เป็น 16

Drow Ranger
- Frost Arrows no longer reduce attack speed
- Frost Arrows movement speed reduction from 10/20/30/40 to 11/24/37/50
- Frost Arrows ไม่ลด attack speed แล้ว
- Frost Arrows ลด Movespeed มากขึ้นจาก 10/20/30/40 เป็น 11/24/37/50

Krobelus
- Armor increased by 1
- Armor เริ่มต้นเพิ่มขึ้น 1

Kunkka
- Base Intelligence from 16 to 18
- Ghost Ship cooldown from now scales 90 to 90/80/70
- INT เริ่มต้นเพิ่มขึ้นจาก 16 เป็น 18
- Ghost Ship ปรับคูลดาวน์จาก 90 เป็น 90/80/70

Lina Inverse
- Fiery Soul movement bonus increased from 2/3/4/5% to 3/4/5/6%
- Fiery Soul เพิ่ม Movespeed ต่อครั้งได้มากขึ้น จาก 2/3/4/5% เป็น 3/4/5/6%

Lone Druid
- Spirit Bear can no longer use Return if it has taken damage from a player unit in the last 3 seconds
- Spirit Bear หากได้รับความเสียหายจากศัตรู จะทำให้มันใช้สกิล Return ไม่ได้ 3 วินาที

Lycanthrope
- Feral Impulse AoE reduced from global to 900
- Shapeshift base attack rate changed to 1.5 (a nerf)
- Wolves HP reduced from 400/475/550/625 to 400/450/500/550
- Feral Impulse ลด AoE จากทั้งแผนที่เหลือ 900 หน่วย
- Shapeshift เพิ่ม BAT จาก 1.4 เป็น 1.5 ขณะแปลงร่าง (ทำให้โจมตีช้าลง)
- Wolves ลด MaxHP จาก 400/475/550/625 เป็น 400/450/500/550



Naga Siren
- Song of the Siren duration increased from 6 to 7 seconds
- Rip Tide cooldown from 12 to 10 seconds
- เพิ่มระยเวลาการแสดงผลสกิลของ Song Of The Siren จาก 6 เป็น 7 วินาที
- ลด Cooldown สกิล Rip Tide จาก 12 เป็น 10 วินาที


Phoenix
- Sun Ray damage increased from 4% to 6%
- Fire Spirits sub ability now launches all the spirits at once, rather than one at a time
- Fire Spirits min/max numbers rebalanced
- Sun Ray เพิ่ม Damage จาก 4% เป็น 6%
- Fire Spirits จะปล่อยนกไฟทั้งหมดในคราวเดียว (จากเดิมที่ต้องกด 4 ครั้ง)
- Fire Spirits ปรับความสามารถดังนี้


อธิบายสกิล

เก่า :
====
Minimum heal per spirit: 10/15/20/25
Maximum heal per spirit: 40/60/80/100
การฮีล/ความเสียหาย วินาทีแรกของการใช้: 40/60/80/100 (4ตัว)
การฮีล/ความเสียหาย เมื่อชาร์จจนเต็ม: 160/240/320/400 (4ตัว)

ใหม่ :
====
Minimum heal per spirit: 7.5/12.5/17.5/22.5
Maximum heal per spirit: 30/50/70/90
การฮีล/ความเสียหาย วินาทีแรกของการใช้: 30/50/70/90 (4ตัว)
การฮีล/ความเสียหาย เมื่อชาร์จจนเต็ม: 120/200/280/360 (4ตัว)

Pit Lord
- Armor reduced by 1
- Armor เริ่มต้นลดลง 1

Rooftrellen
- Strength from 27 + 3.4 to 25 + 2.8
- Overgrowth cooldown increased from 100/95/90 to 115/105/95
- ปรับ STR ทั้งค่าเริ่มต้นและที่ได้แต่ละเลเวลจาก 27 + 3.4 เป็น 25 + 2.8
- Overgrowth มีคูลดาวน์นานขึ้นจาก 100/95/90 เป็น 115/105/95

Shadow Demon
- Disruption cast range decreased from 700 to 600
- Disruption ลดระยะร่ายจาก 700 เป็น 600

Shadow Priest
- Shadow Wave always heals you first before it jumps (so it won't jump back to you randomly during the bounce. This does not eat up one of your bounce limits either)
- Shadow Wave จะฮีลให้ตัวเองทันทีที่ใช้สกิล (ดังนั้นสกิลจะไม่ชิ่งกลับมาหาตัวเองอีก และไม่เป็นการเปลืองโควต้าการชิ่งโดยไม่จำเป็น)

Spiritbreaker
- Strength growth decreased from 2.8 to 2.4
- Movement speed decreased from 295 to 290
- Charge of Darkness stun duration decreased from 1.4/1.8/2.2/2.6 to 1.2/1.6/2.0/2.4 seconds
- Nether Strike now hits a Greater Bash based on it's current level and not auto-lvl4
- ลดค่า STR ที่ได้แต่ละเลเวลจาก 2.8 เป็น 2.4
- Movespeed ลดจาก 295 เป็น 290
- Charge of Darkness ลดเวลา Stun จาก 1.4/1.8/2.2/2.6 เป็น 1.2/1.6/2.0/2.4
- Nether Strike จะทำให้เป้าหมายจะติด Greater Bash ตามเลเวลสกิลที่เราอัพเอาไว้ (ของเก่าต่อให้ไม่อัพ Greater Bash เลย เป้าหมายก็จะโดน Greater Bash Lv.4 ทันที)


Storm Spirit
- Base Strength increased by 2
- เพิ่ม STR เริ่มต้น 2

Tuskarr
- Warlus Punch normal critical strike restored from 2.25 to 2.5x
- Warlus Punch ปรับคริติคอลเมื่อโจมตีเป้าหมายที่ HP มากกว่า 40% จากเดิม 2.25 เท่าเป็น 2.5 เท่า (ถ้าต่ำกว่า 40% ก็จะยังคริติคอล 4 เท่าเหมือนเดิม)




Cranium Basher
- Recipe cost from 1150 to 1000
- ลดราคาในการซื้อใบสินค้า 1150 เป็น 1000

Khadgar's Pipe of Insight
- HP regeneration is now equal to the total of its components (10->11)
- อัตราการ ฟื้นฟู HP ต่อไปนี้ จะเท่ากับ ส่วนผสมทั้งหมดของ Khadgar's Pipe of Insight แล้ว (จาก 10 > 11)



• Undid melee hero collision change from 6.72c
• Runes now die to one attack

• Rescaled Neutral Auras to the standard 900 AoE (Command Aura was 500, Toughness Aura was 700, Unholy Aura was 1000)
• Harpy Storm's Chain Lightning manacost reduced from 120 to 90 and cooldown from 9 to 6
• Enraged Wildkin's Tornado no longer automatically wanders around
• Forest Troll High Priest's Heal cast range from 250 to 350

• Restored Phantom Lancer's old Quelling Blade attack animation
• Changed the Circle of Power's Freeze Hero hotkey to avoid a conflict with revive
• Recoded Chain Frost to jump when the projectile hits rather than after a fixed amount of time. Projectile speed rescaled accordingly to remain similar to before (487503)

• ปรับ collision size ของ Melee Hero จาก 12 เป็น 24 เหมือนเดิม (ดูรายละเอียดเกี่ยวกับค่านี้ได้ใน 6.72c)
• Rune จะถูกทำลายในการโจมตีครั้งเดียว ไม่ว่าจะโจมตีเบาแค่ไหน
• ปรับออร่าของ Creep ป่าให้เป็น 900 AoE ทั้งหมด (ของเดิม: Command Aura 500, Toughness Aura 700, Unholy Aura 1000)
• Harpy Storm ลด MP ของสกิล Chain Lightning จาก 120 เป็น 90 และลดคูลดาวน์จาก 9 เป็น 6
• Enraged Wildkin สกิล Tornado จะหยุดอยู่กับที่ หากไม่ได้สั่งการมัน (ของเดิมจะค่อยๆ เคลื่อนที่ไปเรื่อยๆ)
• Forest Troll High Priest สกิล Heal เพิ่มระยะร่ายจาก 250 เป็น 350
• Phantom Lancer ตอนใช้ Quelling Blade จะมีเอ็ฟเฟ็คท์เปลี่ยนไป
• Circle of Power เปลี่ยนชอร์ตคัตของ Freeze Hero (ทำให้ฮีโร่ที่ออกจากเกม ไม่โดนโจมตี) เพื่อป้องกันความสับสนกับการจ่ายเกิด
• Chain Frost จะกระทบเป้าหมายเสร็จก่อนแล้วค่อยย้ายเป้าหมาย ให้เอ็ฟเฟ็คท์ที่มองเห็นถูกต้องมากขึ้น แต่ก็มีการปรับการเคลื่อนที่ของสกิลให้คงความเร็วเท่าของเก่า (ช่วยเหลือการมองเห็นให้สมจริงไม่มีผลกับการเล่นมากนัก)
• Hand of Midasใช้กับ Mud Golems ไม่ได้แล้ว
• ยูนิตที่โดน Ethereal จะได้รับผลของ Ice Blast (Ancient Apparition) Culling Blade (Axe) ตามปกติ



• Fixed a bug that would cause towers to sometimes ignore Batrider
• Fixed a vision bug when Skeleton King reincarnates
• Fixed a bug with The Swarm on invisible units
• Fixed a rare bug with Borrowed Time that could let it double cast
• Fixed a rare bug with Shackle based spells being stuck on Ezalor when he is channeling Illuminate
• Fixed a rare bug with Morph Replicate allowing you to endlessly teleport to the middle of the map
• Fixed a potential bug with spell steal projectile arriving to you while you die
• Fixed incorrect icons for Mana Void and Bloodrage
• Fixed the recent Hand of Midas reworking not working Mud Golems
• Fixed Goblin's Greed sometimes causing texttags to fail to appear overhead
• Fixed Focus Fire sometimes causing your attack speed to drop in very rare situations
• Fixed temporary hero vision bug after Aegis respawn with Faceless Void, Magina, Dragon Knight
• Fixed Charge of Darkness interaction with Aegis
• Fixed Snowball visual direction when rolling
• Fixed an exploit possible with Devour against Infested Naix
• Fixed Culling Blade being unable to kill Ethereal units
• Fixed Ice Blast being unable to kill Ethereal units
• Fixed a rare bug with some items registering as multiple spell events with some abilities
• Fixed some minor timing issues with CM mode
• Fixed a rare bug with The Swarm that could cause heroes to attach to each other
• Fixed some issues with Nightstalker Aghanim and Switch
• Fixed a rare bug with Thundergod's Wrath that could cause it to do the wrong damage
• Fixed Spell Steal cooldown not appearing on scoreboard
• Fixed Meepo buyback not fully restoring the mana of his other clones (484729)
• Fixed Static Remnant triggering on things like Spin Web (484157)
• Fixed various -swap exploits
• Fixed duration of Anchor Smash debuff on enemy not always lasting the right amount of time when hitting the same target in a short period of time
• Fixed lots of other misc bugs